Promocje
Buty Starforce Sek Elite MID
Buty Starforce Sek Elite MID
250,00 zł 125,00 zł
koszulka 3City
koszulka 3City
25,00 zł 15,00 zł
Smycz funkcyjna ZHP brązowa
Smycz funkcyjna ZHP brązowa
7,00 zł 5,00 zł
szt.
Wózek dla lalki Katinka z dzidziusiem
Wózek dla lalki Katinka z dzidziusiem
200,00 zł 100,00 zł
szt.
Lalka Katinka Biało - Czerwona
Lalka Katinka Biało - Czerwona
200,00 zł 100,00 zł
szt.
Kurtka ortalionowa pomarańczowa
Kurtka ortalionowa pomarańczowa
275,00 zł 120,00 zł
Spodnie Letnie PRM Fluo WYPRZEDAŻ
Spodnie Letnie PRM Fluo WYPRZEDAŻ
235,00 zł 180,00 zł
Bluza Firewall kolor szary
Bluza Firewall kolor szary
62,00 zł 10,00 zł
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Statystyki
Produktów:
587
Kategorii:
103
Nowości:
40
Promocje:
24
Jak kupować :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jak kupować?

Wyślij do nas zamówienie korzystając z formularza zamówień (klikając w koszyk) lub e-mailem. Koniecznie podaj telefon kontaktowy i dokładnie wpisz swój adres meilowy, abyśmy mogli kontaktować się z tobą!

Po odebraniu zamówienia sprawdzamy dostępność zamówionego towaru, który wybrałeś, odpowiadamy meilowo i uzgadniamy termin wysyłki.

Jak przesłać projekt na koszulki z nadrukiem, haft na polarze, znaczki lub plakietki:

Projekty można przesłać e-mailem lub pocztą w skali 1:1. Akceptujemy pliki graficzne CorelDraw (czcionki trzeba zamienić na krzywe Ctrl+Q), *.cdr lub bitmapy *.jpg, *.gif, *.tif itp.

NIE PRZYJMUJEMY ZAMÓWIEŃ PRZEZ TELEFON.

Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto - zawierają podatek Vat.

Ceny produktów nie uwzględniają kosztów dostawy towaru do klienta.

Na wszystkie zamówione towary wystawiany jest dowód zakupu - paragon fiskalny lub na życzenie faktura Vat. Dokument zakupu dostarczany jest wraz z towarem.

Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

Czas realizacji:

Czas realizacji ok. 2-14 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia + wysyłka priorytet Poczty Polskiej lub przesyłka kurierska.

Generalnie przesyłki wysyłamy tego samego lub następnego dnia, chyba że nie posiadamy danego produktu w odpowiednim rozmiarze, wtedy trzeba poczekać na skompletowanie zamówienia.  

Jeżeli zalogowałeś się w naszym sklepie, z łatwością możesz sprawdzać status swojego zamówienia i przeglądać historię dotychczasowych zakupów. To naprawdę wygodne!

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

Wysyłka (dostępne sposoby wysyłki i terminy dostawy):

Zamówiony towar wysyłamy pocztą, przesyłką priorytetową lub kurierem. Towar można też odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy, w Gdyni, ul. Płk Dąbka 96, tel. 58/ 622-48-49 w godzinach 9.00-16.00 od poniedziałku do czwartku, w piątki (i dni poprzedzające dni świąteczne i wolne od pracy) 9.00-13.00.

Przesyłki pocztowe nadawane są we wtorki i piątki o godz. 10.00
Przesyłki kurierskie nadawane są codziennie w dni robocze o godz. 12.00
Wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie najpóźniej do godziny 9.00/10.00 aby przesyłka została wysłana w tym samym dniu.
 

Deklarowane terminy doręczeń przez pośredników - firmy kurierskie:

Poczta Polska priorytet - doręczenie w następnym dniu roboczym po dniu nadania (D+1)

(z doświadczenia przesyłka idzie 1-5 dni)

GLS - gwarantuje doręczenie przesyłki krajowej w ciągu trzech dni roboczych po dniu nadania przesyłki jednak zasadą jest doręczenie przesyłki krajowej w ciągu następnego dnia roboczego po dniu nadania przesyłki.

(z doświadczenia przesyłka idzie 1-2 dni)

 

Tabela opłat:

Przedpłata na konto
Poczta Polska 
zakupy o wartości do 15zł - koszt 10,50zł
zakupy 15zł do 299zł - koszt 18zł 
Kurier GLS - koszt 15zł /paczka idzie 1-2 dni
 
Za pobraniem
Poczta Polska - zakupy o wartości 30zł do 299zł  koszt 30zł (zakupy o wartości minimum 30zł max 299zł - poniżej kwoty 30 zł tylko przedpłata a powyżej 299 tylko kurier.)
Kurier GLS - koszt 25zł (zakupy o wartości minimum 30zł.) /paczka idzie 1-2 dni

Zamówienia na kwotę poniżej 30 zł wysyłane są tylko po dokonaniu przedpłaty na nasze konto, wraz z opłatą za przesyłkę (+18zł Poczta lub +15zł kurier).

Produkty wykonywane na zamówienie, z własnym nadrukiem, logo itp. wysyłamy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty.

W przypadku powrotu do nas nie podjętej w terminie paczki możemy na prośbę klienta wysłać ją jeszcze raz, - na koszt zamawiającego - po opłaceniu zamówienia (w przypadku powrotu przesyłki nadanej za pobraniem) oraz kosztów powrotu paczki i ponownej wysyłki.
 
 
Jak zapłacić (możliwe formy płatności)?
 
1 możliwość - przedpłata na konto bankowe. Numer konta do wpłaty otrzymujecie w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Na wpłatę czekamy do siedmiu dni (7 dni), zamówienie nieopłacone w tym terminie zostaje anulowane.
2 możliwość - płatność gotówką za pobraniem w momencie otrzymania towaru.
3 możliwość - szybkie płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Przelewy24 i Płatności Shoper (realizowane przez Blue Media)
4 możliwość - raty mBank (opcja dostępna przy zakupach od 300zł - informacja: wyskakiwacz z boku strony)
5 możliwość - płatność kartą. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: 
Karty płatnicze:
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
     
 
Reklamacje:
 
Jako sprzedawca zobowiązujemy się do dostarczenia Państwu towaru bez wad.
Jeśli jednak zauważycie Państwo jakiekolwiek wady oferowanych przez nas produktów prosimy
o złożenie reklamacji.
Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. W przypadku uznania reklamacji zobowiązujemy się do naprawy wadliwego towaru a w przypadku braku możliwości naprawy do wymiany na towar wolny od wad lub ewentualnie po wcześniejszym uzgodnieniu zwrot ceny zakupu w/w towaru, który zostanie dokonany na konto podane przez klienta (lub w inny sposób uzgodniony z klientem), po rozpatrzeniu pisemnej reklamacji. Dodatkowo po uznaniu reklamacji zwracamy koszt przesyłki pocztowej, wg. cennika Poczty Polskiej jako rekompensatę kosztów poniesionych na odesłanie do nas reklamowanego towaru. W przypadku braku konta prosimy o kontakt - ustalimy inną dogodną formę zwrotu należności.
 
Towar do reklamacji należy odesłać na adres:
COLOR S Piotr Stryjecki
81-107 Gdynia, ul. Płk. Stanisława Dąbka 96
wraz z dołączonym opisem wady na formularzu reklamacji (pobierz tutaj) lub w dowolnej formie zawierającej nr zamówienia lub jakąkolwiek informację pozwalającą na identyfikację zakupu, adres do wysyłki i numer telefonu kontaktowego.
 
 
Zwroty (odstąpienie od umowy):

Zgodnie z ustawą jako e-sprzedawca zobowiązani jesteśmy do przyjmowania zwrotów od konsumentów czyli osób fizycznych dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Jednak my w trosce o najwyższe zadowolenie naszych klientów udzielamy wszystkim naszym klientom gwarancji możliwości odstąpienia od umowy w terminie aż 60 dni, z wyjątkiem towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie w terminie 60 dni oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj), a następnie o przesłanie towaru w terminie 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu wraz z potwierdzeniem zakupu (w miarę możliwości prosimy o przesłanie paragonu, nie jest to wymagane do przyjęcia zwrotu) Klienci nie będących konsumentami w rozumieniu ustawy czyli dokonujący zakupu związanego bezpośrednio z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową proszeni są o podanie numeru faktury lub imię i nazwisko osoby/firmy, na którą dokument był wystawiony oraz adresem/mailem na który mamy wysłać korektę dokumentu w celu zgodnego z nami księgowania.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Wartość zwracanego towaru zostanie zwrócona przelewem bankowym na konto klienta lub w kasie sklepu stacjonarnego lub w innej formie uzgodnionej z klientem.
 
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku niektórych grup produktów m.in. Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie sklepu wymagające wykonania ich na zamówienie według pomysłu (wzoru) klienta) - nie podlegają prawu zwrotu.
 
Zwracany towar należy odesłać na adres:
COLOR S Piotr Stryjecki
81-107 Gdynia, ul. Płk. Stanisława Dąbka 96
 
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. 
 
 
Wymiana:

Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi na taki sam towar jaki zamawiał ze skorygowanym rozmiarem. Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt w sposób dowolny: osobiście lub dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka).
Sklep TrzyPióra.pl odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Możliwe jednak, że w trzypiora.pl nie mamy innych rozmiarów z wybranego asortymentu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu i uzgodnić ewentualną wymianę. 
Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie sklepu) nie podlegają prawu wymiany. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl